مقالات

توپی انسداد استوانه ای

سازه های آب فعال  ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
توپی انسداد استوانه ای
توپی‌ انسداد استوانه ای جهت انسداد مسیر لوله، تست لوله‌ گذاری، مهار جریان فاضلاب در هنگام تعمیرات، بازرسی، شستشو شبکه فاضلاب بکار می‌رود. از مشخصات عمومی و مزایای توپی‌ انسداد استوانه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات فنی بیشتر، می توانید با کارشناسان ما در دفتر مرکزی به شماره تلفن های

 
02166381156
02166381165
02166381176 
 
 همچنین از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با شماره09122601861 ( آقای مهندس هرمزی) تماس حاصل فرمائید، پاسخ گوی سوالات شما در این خصوص خواهیم بود.
 
 
 
 
 
1-   عاجدار بودن سطح توپی جهت انسداد بیشتر با هر نوع شبکه فاضلاب.
 
 
2-   مولتی‌سایز بودن توپی انسداد که با خرید 1 عدد توپی امکان انسداد حداقل 3 الی 4 سایز می‌باشد.
 
 
3-   دوطرف توپی انسداد بجای استفاده از فلز از لاستیک فشرده استفاده شده است که در حین استفاده از توپی در هنگام ورود و خروج به داخل منهول، آسیبی نمی‌ رسد.
 
 
4-   فشار داخلی هوا توپی حدود 5/1  و 5/2 بار می‌باشد( مطابق با اطلاعات فنی درج شده به روی توپی که گاهی تا 6-10 ویا 16 بار درج شده است). فشار تحملی پشت توپی در جدول‌های اطلاعات فنی مربوط به هر محصول ذکر شده است
 
 
5-   توپی‌ انسداد بای پسدار همانند نوع توپی های معمولی جهت انسداد شبکه‌های با نقطع دایره ایی شکل نیز بکار می‌ روند، ولی با این مزیت که اگر در صورت انسداد مسیر ارتفاع سیال انباشته شده در طول زمان انسداد باعث ایجاد شرایط بحرانی (شرایط بحرانی به معنای 1- سرریز شدن فاضلاب در سطح خیابان و 2- بالا رفتن فشار پشت توپی و به طبع بالا رفتن ریسک کار جلوی توپی است) شود و شرایط برای پمپاژ محیا نباشد، می توان از طریق بای پس این نوع توپی فاضلاب را از زیر پای کارگران مشغول کار داخل لوله یا منهول به منهول بعدی برد بدون اینکه ارتفاع سیال بحرانی شود.
 
 
ضمناً از مسیر بای پس توپی می توان به اتصال به ورودی پمپ های خودمکش سطح جریان سیال را به حداقل رساند.



توپی انسداد بای پس دار
کاتالوگ توپی انسداد نرمال
در صورت تکان دادن توپی استوانه ایی نرمال و بای پسدار، متوجه قطعه ایی در داخل آن می شوید، این قطعه در فرآیند تولید به وجود می آید و در زمان نصب اتصالات تزریق هوا به داخل توپی رها سازی می شود و مشکلی در کالا و محصول نمی باشد.


آخرین مقالات