مقالات

توپی انسداد هسته فلزی

سازه های آب فعال  ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
توپی انسداد هسته فلزی
استفاده از این نوع توپی مزایای بسیاری دارد، از جمله:استفاده از این نوع توپی مزایای بسیاری دارد، از جمله: 1- استفاده از هسته فلزی باعث کاهش طول توپی فلذا افزایش کارایی آن در زمان حمل و نقل و استفاده راحت تر در فضاهای تنگ نظیر منهول می شود. 2- با وجود هسته فلزی ولی با تعبیه رینگ لاستیکی این توپی جزو توپی های پنوماتیک یا بادی قرار می گیرد و به علت حجم کم به راحتی با یک تلمبه دستی یا پایی و یا یک کمپرسور کوچک باد می شود . زمان اجرای عملیات انسداد را کاهش می دهد.
 
البته نصب این نوع توپی نیاز به دقت بیشتر (به علت طول بسیار کم آن) می باشد و همان طور که ذکر شد هر سایز از این توپی برخلاف سایر انواع توپی های پنوماتیک تنها برای یک سایز لوله قابل استفاده است. توپی های هسته فلزی در دو نوع بای پس دار و معمولی توسط شرکت سازه های آب فعال ارائه می گردد، که مزایای هر یک در بخش توپی های استوانه ای توضیح داده شد.
 
1- استفاده از هسته فلزی باعث کاهش طول توپی فلذا افزایش کارایی آن در زمان حمل و نقل و استفاده راحت تر در فضاهای تنگ نظیر منهول می شود.
2- با وجود هسته فلزی ولی با تعبیه رینگ لاستیکی این توپی جزو توپی های پنوماتیک یا بادی قرار می گیرد و به علت حجم کم به راحتی با یک تلمبه دستی یا پایی و یا یک کمپرسور کوچک باد می شود . زمان اجرای عملیات انسداد را کاهش می دهد.

3-    به علت کم شدن لاستیک مصرفی و تک سایز بودن این توپی ضخامت لاستیک مورد استفاده بیشتر فلذا آسیب پذیری آن به مراتب کمتر می شود.
 
البته نصب توپی انسداد هسته فلزی نیاز به دقت بیشتر (به علت طول بسیار کم آن) می باشد و همان طور که ذکر شد هر سایز از این توپی برخلاف سایر انواع توپی های پنوماتیک تنها برای یک سایز لوله قابل استفاده است. توپی هسته فلزی در دو نوع بای پس دار و معمولی توسط شرکت سازه های آب فعال ارائه می گردد، که مزایای هر یک در بخش توپی انسداد استوانه ای توضیح داده شد.
 

در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات فنی بیشتر، می توانید با کارشناسان ما در دفتر مرکزی به شماره تلفن های

02166381156
02166381165
02166381176 
 
 همچنین از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با شماره09122601861( آقای مهندس هرمزی) تماس حاصل فرمائید، پاسخ گوی سوالات شما در این خصوص خواهیم بود.

توپی هسته فلزی
 نحوه نصب توپی انسداد هسته فلزی به صورت عملیاتی 


آخرین مقالات