آخرین مقالات

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس از بهترین پروژه‌های آبفا در غرب استان تهران است

تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس از بهترین پروژه‌های آبفا در غرب استان تهران است

فاضلاب تهران
ابراهیم یزدیان در «نخستین نشست بررسی مسائل، چالش‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها و ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه حمل و نقل، محیط زیست و آب» گفت: یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌های خدماتی، آب و فاضلاب است که ما منشوری برای ارائه بهترین خدمات تنظیم کرد‌ه‌ایم که در مسیر آن گام برداریم.
مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس را یکی از بهترین پروژه‌های آب و فاضلاب در غرب استان تهران عنوان کرد.

ابراهیم یزدیان در «نخستین نشست بررسی مسائل، چالش‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها و ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه حمل و نقل، محیط زیست و آب» گفت: یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌های خدماتی، آب و فاضلاب است که ما منشوری برای ارائه بهترین خدمات تنظیم کرد‌ه‌ایم که در مسیر آن گام برداریم.یزدیان با بیان اینکه فاز یک تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس فعال است،‌ گفت: برای احداث فاز دوم به دنبال دریافت وام از بانک زیرساخت آسیایی بودیم که به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال کسب اعتبار از راه‌های دیگر هستیم.


او اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴۷ هزار شهرقدسی زیرپوشش خدمات فاضلاب هستند و ۱۰ پیمان‌کار نیز به صورت مداوم در حوزه فاضلاب در این قدس فعال هستند.

یزدیان در باره قطع آب برخی مناطق شهر قدس در هفته گذشته گفت: این مشکل مربوط به قطع برق مناطق است که با خرید ژنراتور تلاش کردیم این مشکل را برطرف کنیم.
۱۴ تیر ۱۳۹۷ ۲۰:۰۵
شرکت فاضلاب تهران |
تعداد بازدید : ۱,۹۷۷
کد خبر : ۱۲
کلیدواژه ها: تصفیه خانه شهر قدس,آبفا غرب استان تهران,ابراهیم یزدیان,بانک زیرساخت آسیایی,