آخرین مقالات

فراخوان جذب مشمولین وظیفه سربازی در وزارت نیرو

دانلود راهنما و دستورالعمل ثبت نام در سامانه امریه سربازی وزارت نیرو
وزارت نیرو با صدور فراخوانی از دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی در قالب «سرباز امریه» دعوت به همکاری می‌کند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، وزارت نیرو از بین دانش آموختگان دانشگاه های کشور در رشته های مرتبط در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری جهت گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی در شرکت‌های تابعه استانی به صورت امریه سربازی دعوت به‌عمل می آورد.

بر اساس اعلام معاونت حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو، با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تحقق و عملیاتی نمودن برنامه های پیشنهادی وزیر نیرو در راستای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، این وزارتخانه نسبت به جذب و به‌کارگیری مشمولین وظیفه به‌صورت امریه به تعداد سهمیه ابلاغی اقدام می نماید.


از اهداف این طرح می‌توان به به‌کارگیری سربازان امریه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشدو دکتری در طرح های آبرسانی و برق رسانی به روستاهای مرزی و نواحی صعب العبور و کمتر توسعه یافته، شناساندن صنعت آب و برق و فرصت‌های شغلی آن به دانش آموختگان مشمول وظیفه و کسب مهارت تجربی و آماده سازی جهت ورود به بازارکار و استفاده بهینه از نیروهای مشمول وظیفه در ارایه خدمت به مناطق محروم و مرزی با هزینه کمتر و بهره وری بیشتر اشاره کرد.

فراهم کردن زمینه های فعالیت برای نظام وظیفه عمومی کشور جهت استفاده بهینه از متخصصان درزمان صلح و سوق امکانات علمی کشور به سوی سازندگی و بالندگی، برقراری ارتباط صنعت با دانشگاه و افزایش سطح بهره وری و اثر بخشی کارکنان وظیفه مأمور از دیگر اهداف این طرح عنوان شده است.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از امروز 14 مردادماه به سامانه به آدرس amriyeh.moe.gov.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. راهنما و دستور العمل ثبت نام در سامانه امریه سربازی وزارت نیرو نیز در فایل پیوست قابل دسترس است

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۶
پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو |
تعداد بازدید : ۱,۷۷۵
کد خبر : ۱۴۰
کلیدواژه ها: جذب مشمولین وظیفه سربازی در وزارت نیرو