آخرین مقالات

بازسازی خط لوله 500 میلیمتری برای نخستین بار در زنجان

بازسازی خط لوله 500 میلیمتری برای نخستین بار در زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بازسازی اتصالات لوله های خط انتقال 500 میلیمتری دیزج خبر داده و گفت: این خط با استفاده از مواد تزریقی برای نخستین بار توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعمیر شده است که به لحاظ بهره وری دست آوردی بزرگ محسوب می شود.
🔹علیرضا جزء قاسمی گفت: پیش از این در بازسازی و تعمیر اتصالات لوله های خطوط انتقال آزبست شاهد هدررفت آب و قطعی های چند ساعته بودیم که با استفاده از فن آوری مواد تزریقی عملیات بازسازی خطوط آزبست بدون قطعی و هدر رفت آب انجام می شود.

🔹وی افزود: از دیگر مزایای این تکنولوژی افزایش طول عمر اتصالات خطوط انتقال به بیش از 10 سال است که در استمرار خدمات ، جلوگیری از استهلاک و فرسودگی خطوط و صرفه جویی در هزینه ها نقش بسزایی دارد.

🔹مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طول خط انتقال500 میلیمتری دیزج تا مخازن امیر کبیر و زیبا شهر حدود 10 کیلومتر و قدمت این خط بالای 30 سال میباشدکه آب شرب 9 حلقه چاه منطقه دیزج در شرق زنجان را به مخازن فوق انتقال می دهد.

🔹جزء قاسمی با بیان این مطلب که شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اولین استانی است که از این فن آوری استفاده کرده است گفت: پیش از این از تکنولوژی مواد تزریقی در صنعت تونل سازی برای آب بندی تونل های مترو استفاده می شده است.

🔹این مسئول از اجرای طرح دیگری برای بازسازی خط فوق به طول 5 کیلومتر با استفاده از موارد تزریقی نیز خبر داده و افزود: تقویت و بازسازی اتصالات لوله های خطوط انتقال آزبست با استفاده از تکنولوژی مواد تزریقی کاهش 60 درصدی در هزینه ها و صرفه جویی چشمگیر در زمان و انرژی و همچنین  جلوگیری از قطع خدمات را در پی داشته است.
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
آب و فاضلاب زنجان |
تعداد بازدید : ۷۳۴
کد خبر : ۱۸۱
کلیدواژه ها: بازسازی خط لوله فاضلاب,بازسازی اتصالات لوله های خط انتقال 500 میلیمتری دیزج,مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان,تکنولوژی مواد تزریقی,