آخرین مقالات

خداحافظی ریاضتی با فاضلاب تهران بعد از 10 سال

تغییر مدیر عامل فاضلاب تهران
در ادامه سلسله تغییرات مدیران ارشد آبفا ، مرتضی عزالدین جایگزین ریاضتی شد
رسانه جدید

 مدیرعامل آبفای استان تهران در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت فاضلاب تهران گفت: این شرکت در بین شرکت‌های وزارت نیرو یک برند است.

در این نشست، محمدرضا بختیاری، مرتضی عزالدین را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فاضلاب تهران منصوب کرد.

محمدرضا بختیاری در این نشست ادامه داد: شرکت فاضلاب تهران از لحاظ اهمیت، دوشادوش شرکت آبفای استان تهران حرکت می‌‌کند و به دلیل عملکرد ویژه‌اش در پایتخت اهمیت ویژه‌ای دارد.

او با قدردانی از تلاش‌ها و دستاوردهای اصغر ریاضتی مدیرعامل پیشین این شرکت گفت: آقای ریاضتی بدون شک به دلیل توان و لیاقتی که داشته، توانسته است به مدت ۱۰ سال مدیرعامل شرکت فاضلاب باشد و کارهای بزرگی انجام دهد.

بختیاری با بیان این که اجرای طرح فاضلاب تهران، میانگین طرح فاضلاب کشور را بالا برده است گفت: در تهران ۶۷۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب ایجاد شده است با این حال هنوز جای کار دارد  و حدود ۳۰ درصد از اجرای شبکه و ۵۰ تا ۶۰ درصد از اجرای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مانده است.

بختیاری افزود: ترسیم آینده شرکت فاضلاب تهران هم بسیار مهم است که امیدواریم آقای عزالدین مدیرعامل جدید این شرکت به این قضیه نیز توجه کند.

او افزود: یافتن فرد مناسبی برای مدیریت شرکت فاضلاب تهران کار بسیار زمان‌بری بود، چون به فردی نیاز داشتیم که هم در آب و فاضلاب کار کرده باشد و هم نگاه حاکمیتی و مدیریت منابع آبی داشته باشد که این ویژگی‌ها در آقای عزالدین جمع است.
۹ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۰۴
شرکت آب و فاضلاب استان تهران |
تعداد بازدید : ۳,۴۷۲
کد خبر : ۲۰۷
کلیدواژه ها: تغییر مدیر عامل فاضلاب تهران