آخرین مقالات

نمایشگاه «یاد یاران» در پارک لاله بر پا شد

نمایشگاه «یاد یاران» در پارک لاله بر پا شد
نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سال خدمات وزارت نیرو با عنوان «یاد یاران» با مشارکت آبفای استان تهران و شرکت توزیع برق در پارک لاله بر پا شد.

داود طارمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت نیرو هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه دستاوردهای وزارت نیرو در دو حوزه آب و فاضلاب و برق در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این سومین دوره از برگزاری این نمایشگاه است که علاوه بر ارائه کارنامه وزارت نیرو، غرفه‌هایی برای آموزش شهروندان در خصوص مدیریت مصرف آب و برق، پاسخ‌گویی به مشکلات مشترکان در بخش آب و فاضلاب و ایستگاه کنترل کیفیت آب نیز در نظر گرفته شده است تا مشترکان از نزدیک با ابعاد فعالیت‌های این وزارت‌خانه مردمی آشنا و مشکلات‌شان برطرف شوند.

او از امضای تفاهم‌نامه‌ای با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت ساتبا به منظور راه‌اندازی «بسیج روشنایی» خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه و با مشارکت بسیج وزارت نیرو اقدامات لازم برای نصب و راه‌اندازی صفحات خورشیدی برای تولید برق به انجام می‌رسد.

طارمی ادامه داد: در نخستین مرحله از این فعالیت، واحدهای مسکونی روستای زلزله‌زده «کوئیک» در سرپل‌ذهاب که مقام معظم رهبری از آن بازدید داشتند به سامانه‌های تولید برق خورشیدی مجهز خواهند شد و پس از آن نیز در بخش کاربری کشاورزی، مزارع روستای «حسن صباح» در استان همدان به این سامانه‌ها مجهز می‌شوند.

به گفته فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت نیرو در حاشیه این نمایشگاه، تریبون آزادی برای بیان نظرات و درخواست‌های مردم در نظر گرفته شده است و به وزیر نیرو انتقال داده خواهد شد.

نمایشگاه «یاد یاران» به مدت ۱۰ روز بر پا خواهد بود.

۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۴۰۸
کد خبر : ۲۳۱