آخرین مقالات

8400 متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب در سقز انجام شد

اصلاح شبکه فاضلاب در سقز
مدیر امور آب و فاضلاب شهری سقز از اجرای بیش از سه هزار و 400 متر عملیات توسعه شبکه آب در نیمه اول امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت همچنین هشت هزار و 400 متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب نیز انجام شد.
عباس ولایتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت، 660 فقره انشعاب به متقاضیان واگذار شد که بیشترین آن در شهریور ماه به تعداد 222 فقره بود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مجموع انشعاب های آب شرب در سقز 48 هزار و 899 فقره و انشعاب های فاضلاب این شهر نیز 48 هزار و 718 فقره است.

مدیر امور آبفای شهری سقز افزود: همچنین این 6 ماه در مجموع سه هزار و 412 متر عملیات توسعه و 2 هزار و 375 متر نیز عملیات اصلاح شبکه آب انجام گرفته است.
ولایتی با بیان اینکه امسال حدود هشت میلیون مترمکعب آب در این شهرستان تولید شد، تاکید کرد: 852 فقره حادثه در شبکه آب و 670 فقره حادثه در شبکه فاضلاب سقز در این مدت رفع شد.
به گزارش ایرنا، تعداد مشترکان شرکت آبفای کردستان بیش از 357 هزار فقره است که حدود 326 هزار فقره آن مربوط به مشترکان خانگی است.

یک میلیون و 150 هزار نفر جمعیت شهرنشین این استان در حال حاضر از خدمات شرکت آبفا در حوزه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.
سقز در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۳۹
ایرنا |
تعداد بازدید : ۱,۳۹۸
کد خبر : ۲۷۲
کلیدواژه ها: اصلاح شبکه فاضلاب در سقز