آخرین مقالات

سیل فاضلاب در بهبهان با نخستین باران پاییزی جاری شد

سیل فاضلاب
طی بارش پراکنده نخستین باران پاییزی در بعد از ظهر امروز بهبهان، سیل فاضلاب در خیابان، معابر و محلات جاری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، بعد از ظهر روز گذشته تا صبح امروز با بارش نخستین باران پاییزی متاسفانه برخی از شهروندان خبر از جاری‌شدن فاضلاب در خیابان، معابر و محلات دادند.

شهرستان بهبهان از دیر باز به‌دلایل مختلف اعم از فراهم نبودن زیر‌ساخت‌های مناسب مبلمان شهری با مشکل جاری‌شدن فاضلاب در معابر و خیابان‌های شهرستان مواجه  بوده و  تاکنون راهکار مناسبی از سوی مدیریت بحران شهرستان ارائه نشده است.

اخیراً  با استارت پروژه ترمیم و نوسازی شبکه فاضلاب و حفر چاله‌ها همچنین عدم آسفالت سازی پس از انجام کار این سبب تشدید مشکلات زیرساختی شده  و مردم را از این موضوع ناراحت کرده است.

یکی از ساکنان مجاور بیمارستان شهیدزاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مشکل ما قدیمی است و متاسفانه با کوچکترین بارش جوی آب سرریز می‌شود به حدی که نمی‌توان مسیر را تشخیص داد.

وی افزود: این مشکل تنها مربوط به محل سکونت یا خیابان بیمارستان نیست بلکه بسیاری از نقاط بهبهان با بارش باران به وضعیت بد و غیربهداشتی تبدیل شده است.

لزوم ورود فوری مدیریت بحران به آب‌گرفتگی معابر

به گزارش تسنیم، سرریز شدن جوی آب و فاضلاب موضوعی مهم و اساسی است که با توجه به رخ دادن سیل سال 90 در شهرستان و ورود آب به برخی منازل در مناطق بافت جدید شهرستان و همچنین عدم رسیدگی به مسئله تاکنون می‌تواند آن را به یک معضل حل نشدنی تبدیل کند.

لازم است مدیریت بحران شهرستان به این مسئله نگاه جدی داشته باشد و با نظرخواهی فنی از مهندسین مربوطه با بهره‌گیری از امکانات شهرداری از بروز بحران و حوادث ناشی از آن جلوگیری کند.
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۲
تسنیم |
تعداد بازدید : ۱,۴۴۶
کد خبر : ۲۸۲
کلیدواژه ها: سیل فاضلاب