آخرین مقالات

آب شیرین کن سه هزار مترمکعبی شهر سیریک به بهره برداری رسید

آب شیرین کن سه هزار مترمکعبی شهر سیریک
با حضور استاندار هرمزگان، پروژه آبرسانی و فاز دوم آب شیرین کن سه هزار مترمکعبی شهر سیریک در مجموع با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. مدیرعامل آبفای هرمزگان در این باره گفت: این پروژه با هدف ایجاد منابع آبی پایدار در شهرهای سیریک و گروک و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

امین قصمی افزود: فاز اول پروژه آب شیرین کن سیریک به ظرفیت ۱۵۰۰مترمکعب درشبانه روز از ابتدای خرداد ماه سال ۹۶ راه اندازی شده است که در حال حاضر با بهره برداری از فاز دوم آن و ایجاد ظرفیت نهایی سه هزار مترمکعب در شبانه روز،  نیاز آبی شهرهای سیریک و گروک تامین می شود.

وی تصریح کرد: تامین آب شهر سیریک و اتمام پروژه آب شیرین کن ۳ هزار مترمکعبی مطالبه جدی و به حق مردم این شهر بود که سرانجام  با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا و سرمایه گذار این پروژه فاز دوم آن نیز بهره برداری شد.

 

آب شیرین کن سه هزار مترمکعبی شهر سیریک به بهره برداری رسید


مهندس قصمی اضافه کرد: بابت تاخیر ناشی از مشکلات مالی و فنی پیش آمده در اتمام این پروژه، صمیمانه از مردم شهر سیریک عذرخواهی می کنم و امیدواریم که این پروژه در کنار سایر خدمات دولت، بر مردم این شهر مبارک باشد.    

وی در ادامه گفت: همچنین در این مراسم پروژه آبرسانی شهر سیریک شامل اجرای خط انتقال آب به طول ۶ کیلومتر، احداث ۲ باب مخزن به حجم ۱۵۰۰ مترمکعب، احداث ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت ۹۰ لیتر بر ثانیه و ساختمان بهره برداری با اعتباری برابر ۴۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

مدیرعامل آبفای استان در خصوص وضعیت منابع آبی شهرستان سیریک اظهار کرد: نیاز آبی این شهر ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز است که خوشبختانه با بهره برداری از آب شیرین کن سه هزار متر مکعبی این شهرستان مشکل کمبود آب در شهرهای سیریک و گروگ مرتفع شده است. به طوری که هم اکنون میزان آب تولیدی بیش از نیاز آبی شهرستان است. 

قصمی افزود: شهرستان سیریک دارای ۲ هزار و ۵۷۱ مشترک می باشد که یک هزار و ۷۲۰ مشترک در شهر سیریک و ۸۵۱ مشترک نیز در شهر گروگ از خدمات آبرسانی آبفای سیریک بهره مندند.

 

آب شیرین کن سه هزار مترمکعبی شهر سیریک به بهره برداری رسید

۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۲۸
گروه خبری شرکت آبفای هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۴۸۴
کد خبر : ۳۱۴
کلیدواژه ها: آب شیرین کن سه هزار مترمکعبی شهر سیریک,آب شیرین کن,آب شیرین کن سیریک,