آخرین مقالات

دانش نوین «فیلترهای ممبران» به کمک تصفیه آب صنعتی می آید

فیلترهای ممبران
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و فولاد مبارکه از طریق شرکت های تابع خود برای هم افزایی و بهینه سازی دانش فنی آب شیرین کن ها و فیلترهای تصفیه آب تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش یکشنبه تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، از محورهای توافقنامه همکاری این 2 مجموعه صنعتی- پژوهشی ساخت و تولید فیلترهای تصفیه آب، بومی سازی دانش فنی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب، تبادل اطلاعات در حوزه های محصول و خدمات پیمانکاری در زمینه تصفیه آب و هم افزایی در فعالیت های ارتباطی و بازاریابی مشترک است.

«مصیب یونس دوست» مدیرعامل شرکت «غشاگستر دالاهو» از شرکت های تابع ایدرو، در مراسم امضای این توافقنامه گفت: با امضای این توافقنامه در تلاشیم هم افزایی فنی داشته و بازار هدف داخلی و خارجی را گسترش دهیم و موفقیت های بیشتری در زمینه آب و فاضلاب کسب کنیم.دستیار مهندسی آب و فاضلاب

مدیرعامل شرکت «توکا پارسیان پیشرو» زیرمجموعه فولاد مبارکه نیز اعلام کرد: این شرکت تنها تولیدکننده ماژول های تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون و پساب صنعتی از الیاف هالو فایبر در ایران و خاورمیانه است.
«علیرضا فرخ زاد» اضافه کرد: این شرکت توانسته است با بهره مندی از قابلیت خوب در بخش صنعت و واحدهای دانشگاهی، پیوند خوبی در این حوزه برقرار کند.

برپایه این گزارش، شرکت غشاگستر دالاهو ماه گذشته در حضور وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت با شرکت چینی «زد.اس.ام» قرارداد انتقال دانش فنی و خرید ماشین آلات آب شیرین کن «های تک» اسمز معکوس را امضا کرد.
فناوری پیشرفته «فیلترهای ممبران» تاکنون در اختیار آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و چین بوده است که ایدرو با قراردادهای اخیر خارجی و داخلی خود زمینه بومی سازی و انتقال دانش فنی آن را فراهم می آورد.
شیرین کردن آب از طریق فیلترهای ممبران پیشرفته ترین و کم هزینه ترین شیوه تولید آب شیرین از آب شور و تلخ است.
۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
خبرگزاری ایرنا |
تعداد بازدید : ۱,۴۲۴
کد خبر : ۳۲۱
کلیدواژه ها: فیلترهای ممبران,تصفیه آب صنعتی,آب شیرین کن,خرید ماشین آلات آب شیرین کن,اسمز معکوس