آخرین مقالات

استفاده از روش های نوین تامین منابع مالی در اجرای پروژه های آب و فاضلاب

روش های نوین تامین منابع مالی در اجرای پروژه های آب و فاضلاب
سیدعلی لدنی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیران و معاونین آبفای استان با اشاره به اهمیت استفاده هرچه بهتر از فرصت های خدمتگزاری اظهار کرد: لذت خدمت در خدمت خالصانه و متهعدانه است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: باید سعی کنیم از دوران مسئولیت خود در آب و فاضلاب راه خدمتگزاری و تلاش بی وقفه حرکت کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های شرکت آب و فاضلاب در تامین منابع مالی و ایجاد تحرک و فعال نمودن پروژه‌ها اظهار کرد: استفاده از اوراق مشارکت برای تامین منابع مالی در اجرای پروژه ها طی چهار سال اخیر از از دستاوردهای مهم آبفای استان بود.

لدنی نژاد استفاده از روش فاینانس جاری و اسناد خزانه اسلامی برای تامین منابع مالی پروژه ها را از دیگر دستاوردهای آبفای استان برشمرد و گفت: با انجام این کار بخش زیای از پروژه های آب و فاضلاب فعال شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به استفاده از فرایند ماده ۱۱ یا همان مشارکت مشترکین برای تامین منابع مالی برای اجرای پروژه ها اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان که در چهارسال اخیر که به جد پیگیری شد استفاده از تبصره ۳ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت های آبرسانی همه شهرهای استان بود.
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱
خبرآنلاین |
تعداد بازدید : ۷۴۴
کد خبر : ۳۵۱
کلیدواژه ها: روش های نوین تامین منابع مالی در اجرای پروژه های آب و فاضلاب