آخرین مقالات

تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل در حد فاجعه است

تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل
استاندار اردبیل گفت: تصفیه خانه فاضلاب اردبیل در حد فاجعه بوده و نیازمند اتخاذ تصمیمات به موقع برای تکمیل و بهره‌برداری کامل است.
به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر چهارشنبه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: نیازمند تهیه و تنظیم آمار جامعی از کارخانجات تولیدی استان که مواد اولیه خود را از خارج تهیه می‌کنند، هستیم تا با نهایی شدن مطالعات در تهیه مواد مورد نیاز این واحدها تصمیم‌گیری‌ مناسبی برای رفع مشکلات و موانع پیش‌رو اتخاذ شود.

وی افزود: با تداوم طرح‌های مطالعاتی از کارخانجات تولیدی استان، امیدواریم تا پایان سال جاری مطالعات مورد نظر در این خصوص به پایان رسیده و از سال آتی به سمت تولید مواد اولیه‌ای که در خود استان امکان تولید آن وجود دارد، حرکت کنیم.

استاندار اردبیل بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای تولید مواد اولیه کارخانجات تاکید کرد و ادامه داد: نیازمند حمایت واقعی از بخش خصوصی برای افزایش تمایل خود در سرمایه‌گذاری و استفاده حداکثری از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی هستیم.

بهنام‌جو تصریح کرد: در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نباید برنامه‌های روتین مطرح ‌شود و می‌بایست نشانه‌گذاری ما پرداخت به فعالیت‌هایی باشد که سبب تحول‌آفرینی در اقتصاد و تولید استان گردد.

 وی یادآور شد: چنانچه در پیشبرد برنامه‌های مربوط به تکمیل و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل به شکل مناسبی عمل نشود، این طرح مورد نیاز تا ۶۰ سال آینده نیز به بهره‌برداری نخواهد رسید و توجه و تلاش مضاعفی را در این خصوص نیازمندیم.
۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۳۹
خبرگزاری مهر |
تعداد بازدید : ۱,۹۹۷
کد خبر : ۳۶۱
کلیدواژه ها: تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل