آخرین مقالات

برگزاری دوره آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب با تکنیک CIPP –UV

دوره آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب
اصفهان، میزبان مدیران بهره برداری فاضلاب کشور پیرامون آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب با تکنیک   CIPP – UV”" بوده است.
 نخستین دوره آموزشی روش های نوسازی و بازسازی شبکه های جمع آوری فاضلاب با بهره گیری از تکنیک " CIPP – UV"،  توسط کارشناسان آلمانی  و چینی در شهر اصفهان صورت گرفت .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این دوره، معرفی روش های نوین بازسازی شبکه های فاضلاب و تبیین انواع تکنیک ها برای منتخبین جامعه هدف می باشد.

، مهندس امینی افزود: معاونین بهره برداری و مدیران نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت های آبفا استانی، از مخاطبان اصلی دوره آموزش روش های نوسازی و بازسازی به شمار می آیند.
به گفته وی؛ در هفته نخست آموزش روش های بازسازی، مدیران نظارت بر بهره برداری فاضلاب کلانشهر اصفهان نیز در دوره مذکور حضور یافتند.
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان داشت: این بسته آموزشی در ۴ گروه و طی ۴ هفته برگزار خواهد شد که میهمانانی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت های آبفا تهران، یزد و ... در هفته دومِ دوره حضور خواهند داشت.

مهندس امینی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد نخستین دوره آموزشی با موضوع روش های نوسازی و بازسازی شبکه های جمع آوری فاضلاب با بهره گیری از تکنیک "CIPP – UV" خاطر نشان ساخت: در این دوره، سعی بر آن شده تا افزون بر ارایه مطالب به صورت تئوری و در قالب کلاس هایی که توسط اساتید و کارشناسان پروژه ترمیم شبکه فاضلاب کلانشهر اصفهان برگزار می شود؛ مدعوین با حضور در محل پروژه، عملیات های شستشو و بازرسی (CCTV) و بازسازی به روش "CIPP – UV" را از نزدیک مشاهده کرده و از جزئیات فنی، اجرایی و مهندسی عملیات های فوق نیز آگاه شوند.
بر اساس این گزارش، نخستین دوره آموزشی با موضوع روش های نوسازی و بازسازی شبکه های جمع آوری فاضلاب با بهره گیری از تکنیک "CIPP – UV" توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و با همکاری و مشارکت دانشکده آب و برق وزارت نیرو و شرکت ژرف کار جم در حال برگزاری است.

آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب
آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب
آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب
آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب
آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب
۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۵
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان |
تعداد بازدید : ۲,۱۴۱
کد خبر : ۳۶۲
کلیدواژه ها: دوره آموزش بازسازی شبکه های فاضلاب,دوره آموزش ترمیم شبکه های فاضلاب,