آخرین مقالات

مانور آبرسانی در شرایط اضطراری آبفا منطقه چهار تهران

مانور آبرسانی در شرایط اضطراری
اولین مانور آبرسانی در شرایط اضطراری با حضور گروههای مردمی در محوطه پارکشهر محله سنگلج تهران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای منطقه چهار تهران : به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور مهندس کامرانی مدیر عامل آبفای منطقه چهار، مهندس نوری رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و اطلاعات GIS ، سردار فاطمی رئیس بسیج آبفای استان تهران، مانور آبرسانی اضطراری با مشارکت گروه های میرآب، دوام و بسیج محلات در پارک شهر تهران برگزار گردید.

 این مانور به منظور آشنایی، آمادگی و راه اندازی منابع تامین آب شرب در شرایط اضطراری و به عنوان فرصتی برای توان آزمایی ارگان های خدمت رسان و با محوریت نیروهای مردمی محله سنگلج منطقه ۱۲ تهران اجرا شد.

 مخزن آب اضطراری پارک شهر تهران، به عنوان اولین مخزن در فضای اسکان عمومی، که سال گذشته با حضور مسئولان شهری افتتاح گردید، با هدف تامین آب آشامیدنی شهروندان در مواقع بحران در محل اسکان موقت به ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب و جهت تامین آب ۱۰ هزارنفر از مردم محله سنگلج و برای مدت سه روز اول بعد از زلزله درنظر گرفته شده است.

شرکت آب و فاضلاب منطقه چهار با مشارکت شهرداری و شورای شهر تهران و در افقی سه ساله در نظر دارد تعداد ۶۴ مخزن اضطراری آب آشامیدنی را در نقاط امن تحت پوشش خود جانمایی و بهره برداری نماید.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۳۸
روابط عمومی آب و فاضلاب منطقه چهار تهران |
تعداد بازدید : ۱,۴۴۵
کد خبر : ۳۸۰
کلیدواژه ها: مانور آبرسانی در شرایط اضطراری