آخرین مقالات

کارگران بخش خصوصی بسته حمایتی می گیرند

کارگران بخش خصوصی بسته حمایتی می گیرند
وزیر کار: به همه کسانی که قراداد بیمه تامین اجتماعی دارند حتی اگر از بخش خصوصی باشند بسته حمایتی تعلق می یابد البته شرط حقوق زیر 3 میلیون نیز در این مرحله لحاظ می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید بسته حمایتی به کارگران بخش خصوصی که قرارداد بیمه تامین اجتماعی دارند تخصیص می یابد.

محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بدهی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان ها، گفت: همه تلاش مان این است که بدهی ها به حداقل ممکن کاهش پیدا کند، در حال حاضر از طریق بانک رفاه کارگری موضوع در حال پیگیری است.

وی اظهارداشت: عمده مشکل ما مربوط بدهی معوقه از گذشته باقی مانده است، برای آن بدهی ها با سازمان برنامه و بودجه تفاهم هایی به عمل آورده ایم که مانند سال که قبل 4هزار و 300میلیارد تومان اوراق مشارکت با تضمین دولت فروختیم، امسال 5 هزار میلیارد تومان منتشر و فروخته شود، تا مطالبات قطعی سازمان تامین اجتماعی از دولت به این روش تسویه شود، تا زمان انتشار اوراق برنامه ریزی کرده ایم که میزان بدهی هر ماه کمتر شود.

وزیر کابینه دولت دوازدهم با اشاره به توزیع بسته حمایتی به مددجویان و افراد تحت پوشش دستگاه های حمایتی بیان داشت: در واقع در چند فاز این طرح به اجرا درآمده است فاز سوم طرح به محض دریافت منابع از خزانه با توجه لیست موجود به همه کسانی که قراداد بیمه تامین اجتماعی دارند حتی اگر از بخش خصوصی باشند تعلق می یابد البته شرط حقوق زیر 3 میلیون نیز در این مرحله لحاظ می شود.

شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هنوز منابع مربوط به مرحله سوم بعد از کارمندان، مددجویان و افراد تحت پوششی تخصیص پیدا نکرده است، در حداقل زمان ممکن بسته حمایتی این گروه ها نیز توزیع می شود. مبلغ بسته حمایتی بین 100 تا 20 0 هزار تومان است.

۳ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۵۹
خبرگزاری خانه ملت |
تعداد بازدید : ۱,۳۸۷
کد خبر : ۴۰۷
کلیدواژه ها: کارگران بخش خصوصی بسته حمایتی می گیرند