آخرین مقالات

پیشرفت طرح فاضلاب تهران باعث افزایش میانگین پیشرفت طرح های فاضلاب کشور شده است

پیشرفت طرح فاضلاب تهران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این بازدید به عملکرد مناسب شرکت فاضلاب در اجرای پروژه ها اشاره کرد و گفت: شرکت فاضلاب در اجرای طرح ها خیلی خوب عمل کرده است و پیشرفت طرح فاضلاب تهران باعث افزایش میانگین پیشرفت طرح های فاضلاب کشور شده است.
محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران روند پیشرفت پروژه تصفیه خانه شهرک قدس را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در شهر تهران میان احداث تصفیه خانه ها و اجرای شبکه فاصله وجود دارد و در حال حاضر تاکید ما اجرای تصفیه خانه ها و مهمتر از همه تکمیل تصفیه خانه شهرک قدس است چراکه در بالادست  شهرک غرب، جنت آباد و اشرفی اصفهانی شبکه آن انجام شده است.

وی پروژه های BOT را با پیش فرض قراد داد با یک شرکت سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: در این دست از قراردادها شرکت آبفا، شرکت های اجرا کننده پروژه را بعنوان سرمایه گذار می پذیرد و نه بعنوان یک پیمانکار  و موضوع اصلی ما این است که پروژه توسعه و ارتقا تصفیه خانه شهرک قدس تا پایان سال آینده تمام شود.

با ارتقاء ۱ واحد فعلی تصفیه خانه فاضلاب شهرک قدس و همچنین توسعه ۲ واحد دیگر، ظرفیت این تصفیه خانه طبق طرح جامع فاضلاب تهران به بیش از ۳ برابر ظرفیت کنونی افزایش خواهد یافت و  جمعیت تحت پوشش این تصفیه خانه از ۸۵ هزار نفر به ۵۰۷ هزار نفر خواهد رسید.

۴ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴
روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب استان تهران |
تعداد بازدید : ۱,۴۸۰
کد خبر : ۴۱۰
کلیدواژه ها: پیشرفت طرح فاضلاب تهران,محمدرضا بختیاری,مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران