آخرین مقالات

نمایشگاه "صنعت ساختمان و تأسیسات آب و فاضلاب" در رشت برپا می‌شود

نمایشگاه "صنعت ساختمان و تأسیسات آب و فاضلاب"
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت:‌ پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات همزمان با هفتمین نمایشگاه صنعت برق و تاسیسات آب و فاضلاب در رشت برگزار می‌شود.

آیت کاظم‌زاده هریس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات همزمان با هفتمین نمایشگاه صنعت برق و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور 55 واحد تولیدی و بازرگانی 5 دی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان عنوان کرد:‌ واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران‌ و قزوین در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند.

کاظم‌زاده هریس با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های تولیدکنندگان گیلانی تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه علاوه بر استان‌های دیگری کشور،‌ تولیدکنندگان گیلانی نیز حضور دارند و محصولات تولیدی خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهند داد.

وی از حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی گیلان خبر داد و بیان داشت:‌ علاوه بر شرکت‌های داخلی گروه‌های بازرگانی و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی نیز در نمایشگاه بین‌المللی گیلان حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان تصریح کرد:‌ صنایع تاسیسات ساختمانی، لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، پکیج و رادیاتور، تیرچه‌های صنعتی و‌ درب و پنجره از جمله برخی از تولیداتی هستند که در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت.

وی در مورد سایر کالاها و تولیداتی که در نمایشگاه بین‌المللی گیلان نمایش داده می‌شود نیز خاطرنشان کرد:‌ کاشی و سرامیک،‌ نما و کامپوزیت، سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، انواع پمپ ،کلید و پریز، سیم و کابل، مخازن پلی اتیلن از جمله دیگر این کالاها و محصولات هستند.

کاظم‌زاده هریس تعداد واحدهای بازرگانی بومی ‌گیلان در این نمایشگاه را 55 شرکت و واحد بازرگانی اعلام کرد و اظهار داشت:‌ بر اساس تقویم تدوین شده این نمایشگاه از تاریخ 5 لغایت 8 دی به مدت چهار روز متوالی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان واقع برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 الی 21 در روزهای تعیین شده به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان واقع در کیلومتر 5 جاده تهران مراجعه کرده و از غرفه‌های متعدد آن بازدید کنند.

۵ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴
خبرگزاری تسنیم |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۳
کد خبر : ۴۱۳
کلیدواژه ها: نمایشگاه "صنعت ساختمان و تأسیسات آب و فاضلاب"