آخرین مقالات

انتخاب طرح پژوهشی سرباز نخبه کشوری به عنوان طرح برتر

طرح پژوهشی " بررسی اثرات تخلیه لجن حاصل از تصفیه‌خانه‌های آب به شبکه فاضلاب و تاثیر آن بر روی فرآیندهای تصفیه‌خانه فاضلاب و ارائه راهکار به منظور رفع مشکلات احتمالی " در نشست هم اندیشی حوزه پژوهش و فناوری شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور به عنوان طرح برتر انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فاضلاب تهران، طی مراسمی که ۲۳ آذرماه، همزمان با هفته پژوهش در محل تالار آبگینه شرکت آبفای استان تهران با حضور علی اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و  فاضلاب کشور برگزار شد،" طرح بررسی اثرات تخلیه لجن حاصل از تصفیه‌خانه‌های آب به شبکه فاضلاب و تاثیر آن بر روی فرآیندهای تصفیه‌خانه فاضلاب و ارائه راهکار به منظور رفع مشکلات احتمالی" که با همکاری دفتر پژوهش و بهبود بهره وری شرکت فاضلاب انجام شده به عنوان طرح برتر پژوهشی در بخش سرباز نخبه کشوری انتخاب شد.

پیشنهاد اجرای این طرح پژوهشی توسط زهره اختیارزاده مدیر پژوهش و بهبود بهره وری شرکت فاضلاب مطرح و  توسط سرباز نخبه حامد رسولی انجام شد.

هدف از اجرای این طرح پژوهشی مدیریت موثر محیط زیست، جلوگیری از تخلیه مستقیم لجن به محیط زیست و بررسی امکان استفاده از مزایای آن در سیستم تصفیه فاضلاب عنوان شده است.

با ارائه این طرح  در مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت، پیشنهادمی شود تا طرح علاوه بر اجرا در تهران در دیگر نقاط کشور نیز مورد بررسی قرار گیرد .

۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶
روابط عمومی شرکت فاضلاب تهران |
تعداد بازدید : ۶۷۴
کد خبر : ۴۱۹
کلیدواژه ها: طرح پژوهشی سرباز نخبه,بررسی اثرات تخلیه لجن حاصل از تصفیه‌خانه‌های آب