آخرین مقالات

کشف جسد مرد شیشه‌ای در حفره فاضلاب

کشف جسد مرد شیشه‌ای در حفره فاضلاب
مرد معتادی که برای مصرف ماده مخدر به پاتوق دوستان معتادش در حفره فاضلابی رفته بود، در درگیری با آن‌ها به قتل رسید.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از دوازدهم بهمن ۹۳ به دنبال کشف جسد مرد ناشناسی در حفره فاضلاب اتوبان شهید یاسینی توسط مأموران شهرداری آغاز شد.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد جسد متعلق به میثم است که بر اثر خفگی به قتل رسیده است. بررسی بعدی کارآگاهان نشان داد که تلفن همراه میثم به سرقت رفته است و همین سرنخ پلیس را به شخصی به نام هاشم رساند که او پس از بازداشت بلافاصله به جنایتش اعتراف کرد، اما مدعی شد که در آن روز به همراه دوستش بوده است. در ادامه رسیدگی به پرونده این بار هاشم - متهم ردیف اول - در حالی که در شعبه چهارم دادگاه کیفری محاکمه می‌شد به قاضی گفت: به شیشه معتاد بودم. من و دوستانم برای مصرف به حفره فاضلاب رفته بودیم که میثم سر رسید. او می‌خواست در مصرف شیشه با ما شریک شود که با او درگیر شدم و دست و پایش را با یک پیراهن کهنه بستم، اما بعدا فهمیدم به خاطر خفگی جان باخته است. واقعاً قصد کشتن او را نداشتم.

در پایان جلسه، هیأت قضایی هاشم را به قصاص و متهم ردیف دوم را به زندان محکوم کرد که با اعتراض هاشم به حکم صادره قضات دیوان عالی کشور پرونده را بار دیگر بررسی و حکم قصاص او را شکستند و به این ترتیب این پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در پایان جلسه هیأت قضایی وارد شور شد و سرانجام با توجه به مدارک موجود در پرونده برای هاشم حکم قصاص صادر کردند، اما او با تلاش خانواده‌اش توانست از قصاص نجات یابد.

منبع: روزنامه ایران
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱
روزنامه ایران |
تعداد بازدید : ۱,۴۹۷
کد خبر : ۴۹۱
کلیدواژه ها: کشف جسد مرد شیشه‌ای در حفره فاضلاب