آخرین مقالات

شهرداری تبریز برای حفاری های آب و فاضلاب تاوان سنگینی می دهد

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری این شهر برای حفاری های متعدد و بدون برنامه شرکت آب و فاضلاب استان در سطح شهر تاوان بسیار سنگینی می دهد.
فریدون بابایی روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر تبریز، تخریب آسفالت خیابان ها و معابر را از جمله خسارت های حفاری های آبفا بیان و اصافه کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده برای بازسازی آسفالت سطح شهر به 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بازسازی آسفالت خیابان ها و کوچه های تبریز لازم و ضروری، اما در هزینه های این کار شهرداری دست تنها است و سایر ارگان ها از جمله آب و فاضلاب آذربایجان شرقی کمکی به شهرداری در این زمینه به خاطر حفاری های متعدد خود نمی کنند.

بابایی با بیان اینکه تبریز به کارگاه حفاری بزرگ تبدیل شده است، افزود: مجموعه‌ای در شهرداری وجود ندارد که با بازدیدهای پیاپی از نقاط مختلف شهری برای پیشگیری از تخریب در تجهیزات شهری و زیرساخت‌ها توسط سار دستگاه های اجرایی نظارت داشته باشد و این یکی از نقاط ضعف شهرداری است.

وی یادآوری کرد: برای اینکه شاهد تخریب زیرساخت‌های مختلف شهری در ابعاد گسترده در شهر تبریز نباشیم، باید تیم های نظارتی را عملیاتی کرد.

به گزارش ایرنا، خزانه دار شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات اواخر سال گذشته وضعیت کاری کارگران فضای سبز شهری، گفت: با تحقیقات انجام شده مشخص گردید پیمانکاران مطابق با قانون کار عمل نمی‌ کنند.

عبدالله تقی پور اظهار داشت: متأسفانه در حوزه فضای سبز پیمانکاران با کارگران مانند گذشته قرارداد بسته‌ اند و این مغایر با قانون کار کشور است و هرگونه قرارداد مغایر با قانون کار با کارگران و زحمت کشان فضای سبز غیر قانونی بوده و از شهردار خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۴۹
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی |
تعداد بازدید : ۱,۸۰۹
کد خبر : ۵۱۷
کلیدواژه ها: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی