آخرین مقالات

انهدام باند سرقت دریچه های فاضلاب در محدوده دولت آباد تهران

سرقت دریچه های فاضلاب
فرمانده نیروی اتنظامی شهرستان ری اعلام کرد: سارقان دریچه های فاضلاب و لوازم و محتویات خودروهای شهروندان با شگردهای پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.
روز یکشنبه از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان دریچه‌های فاضلاب این شهرستان، خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در محدوده شهرستان ری متهمان پس از دستگیری به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

 
این مسئول افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به این کلانتری انتقال یافت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه انتسابی با همکاری ۲ همدستش اعتراف و ماموران موفق شدند در ادامه بررسی‌های پلیسی مخفیگاه همدستان سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی این ۲ سارق را نیز دستگیر کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان با جانمایی محل‌های سرقت به ۴۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب در محدوده شهرری، دولت آباد و نقاط دیگر اعتراف کردند و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵
خبرگزاری ایرنا |
تعداد بازدید : ۷۱۹
کد خبر : ۵۳۲
کلیدواژه ها: سرقت دریچه های فاضلاب