آخرین مقالات

از هفته آینده مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون تبدیل وضعیت پرسنل شرکتهای آبفا انجام خواهد شد

آزمون تبدیل وضعیت پرسنل شرکتهای آبفا
وزارت نیرو که از دو سال قبل‌تر هیچ آزمون سراسری استخدامی جدیدی برای جذب نیرو‌های مورد نیاز در شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو مثل شرکت‌های توزیع نیروی برق، نیروگاهها، آب و فاضلاب‌ها و... برگزار نکرده است در جدیدترین اقدامش قرار است چند هزار نفر از نیرو‌های فعلی این بخش‌ها را از طریق برگزاری آزمون داخلی تبدیل وضعیت نماید.

در این آزمون‌ها فقط افرادی می‌توانستند شرکت کنند که حداقل پنج سال (۱۸۲۵ روز) سابقه کار مورد تایید در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت محل خدمت، منوط به پرداخت حق بیمه و وجود مستندات مربوط به قرارداد با شرکت پیمانکار را داشته و یا به قالب قرارداد طرح باشند. شرکت در آزمون عمومی و کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز آزمون و سپس حضور در مصاحبه تخصصی و کسب حداقل ۷۰ درصد امتیاز، ملاک انتخاب نفرات برگزیده خواهد بود.

◾پانوشت : با توجه به اعتراضهای صورت پذیرفته، ضرورت کسب سقف کسب ۵۰ درصد آزمون کاهش و بر آن‌ اساس تعدادی دیگر برای ورود به مصاحبه، مجاز شدند. بنا به گزارش‌های دریافتی، راهیابی افراد جدید و البته با امتیاز کمتر آزمون کتبی به مرحله مصاحبه، سبب گردیده دغدغه کسب کنندگان امتیاز‌های بالاتر در تغییر نتایج قبولی نهایی طی روند مصاحبه، بیشتر از قبل گردد.
۲۵ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۰۰۹
کد خبر : ۵۴۳
کلیدواژه ها: آزمون تبدیل وضعیت پرسنل شرکتهای آبفا,آزمون تبدیل وضعیت,مصاحبه آبفا,