آخرین مقالات

تجمع اعتراضی کارگران شرکت آب و فاضلاب دشتستان در برازجان/ معترضین می گویند ماه ها است که حقوق نگرفته اند + تصاویر

شرکت آب و فاضلاب دشتستان
صبح امروز تعدادی از نیروهای کارگری قسمت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب دشتستان با تجمع مقابل اداره آب و فاضلاب این شهرستان اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود اعلام کردند. این کارگران که حدودا 60 نفر هستند با اعتراض به اینکه حقوق ما کمترین میزان حقوق پایه کارگری اداره کار و حدود 4میلیون تومان است بیان کردند که همین حقوق نیز به آن ها داده نشده است.
ماینده معترضان : ما با این حقوق کم چطور در این شرایط اقتصادی زندگی کنیم در حال حاضر چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده ایم و نکته ماجرا این است که تنها در دشتستان این مشکل وجود دارد و سایر شهرستان ها حقوقشان به موقع و کامل پرداخت می شود.

وی ادامه داد: ما نسبت به نداشتن بیمه، عدم داشتن قرارداد، عدم پرداخت و تاخیر در پرداخت حقوق و همچنین عدم پرداخت معوقات و سنوات و عیدی معترض هستیم؛ ضمن اینکه حقوق ماه های اول امسال را نصفه به ما دادند و سنوات و معوقات را هم که اصلا پرداخت نکرده اند.


وی با بیان اینکه پیمانکار اصلا تماس های ما را جواب نمی دهد و پاسخگو نیست گفت: ما در اعتراض با آقای حمزه پور مدیرکل آب و فاضلاب استان بوشهر تماس گرفتیم او در جواب ما گفت:«شما نیروهای پیمانکاری هستید و من شما را به رسمیت نمی شناسم».


نیروهای کارگری پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب دشتستان بعد از تجمع مقابل شرکت آب و فاضلاب دشتستان و پاسخگو نبودن مسوولان مربوطه به سمت فرمانداری رفتند.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۴۵
فکر شهر |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۸
کد خبر : ۵۷۱
کلیدواژه ها: تجمع اعتراضی کارگران,تجمع اعتراضی کارگران شرکت آب و فاضلاب دشتستان, شرکت آب و فاضلاب دشتستان,